JSEM OBCHODNÍK / POSKYTOVATEL SLUŽEB

 

Obecné fungování

 

K čemu je mi Lokálno?

Lokálno Vám umožňuje nabízet zboží či služby prostřednictvím akčních nabídek zákazníkům z Vašeho nejbližšího okolí. Akční nabídky mají formu kupónu, který si může uživatel portálu stáhnout. Po předložení kupónu u Vás v provozovně získává uživatel Vámi nabízenou slevu.

 

Lokálno Vám tedy přináší možnost komunikovat se zákazníky, kteří žijí či pracují v místě, kde podnikáte. To Vám umožnuje nejen zvyšovat okamžitou návštěvnost Vašeho podniku, ale i rozšiřovat počet zákazníků, prohlubovat jejich loajalitu a ovlivňovat jejich nákupní návyky.

 

Jak mám začít?

Stačí se zaregistrovat, vložit na portál údaje o Vašem podniku a přidat k podniku akci. To vše je velmi rychlé a intuitivní, nezabere Vám to víc než 5 minut.

 

Je Lokálno zpoplatněno?

Prezentace podniku na portálu je bezplatná stejně jako uveřejnění jedné akce v daném kalendářním týdnu. Uveřejnění dalších akcí ve stejném týdnu je zpoplatněno částkou 50 Kč. Podnik může v daném týdnu publikovat maximálně 3 akce.

 

Jak probíhají akce?

Akce začíná tím, že ji přidáte k Vašemu podniku, tedy zadáte název akce, její popis a počet kupónů, které dáváte k dispozici. Tím se akce uloží do systému. Akce je platná vždy jeden kalendářní týden, tedy od pondělí 00:00 do neděle 23:59. Vložíte-li akci v pátek, její platnost začíná až následující pondělí, tedy až od pondělí 00:00 bude akce viditelná pro uživatele/zákazníky. Do té doby ji můžete upravovat, tedy měnit název, popis a počet kupónů. Jakmile akce probíhá, není možné ji upravovat. Před koncem akce Vám přijde email, zdali ji chcete prodloužit. To lze udělat i prostřednictvím tlačítka prodloužit (symbol spojených šipek) v detailu akce na stránce Vašeho podniku v rámci Vašeho účtu na Lokalno.cz.

 

Jak dlouho trvají akce?

Akce probíhají jeden kalendářní týden, od pondělí 00:00 do neděle 23:59. Akci lze prodloužit o týden prostřednictvím prodloužit (symbol spojených šipek) v detailu akce na stránce Vašeho podniku v rámci Vašeho účtu na Lokalno.cz.

 

Kolik akcí mohu přidat?

V jednom týdnu lze uveřejnit maximálně tři akce v rámci jednoho podniku. První akce je zdarma, každá další je zpoplatněna částkou 50 Kč.

 

Jak mám koncipovat akci?

Akce musí být na konkrétní produkt nebo produktovou řadu. Doporučujeme text akce koncipovat nápaditě a nabízet zajímavé slevy. „30% sleva na prasečí hlavu a k tomu oháňku návdavkem“ bude mít větší úspěch než „10% sleva na vepřovou hlavu při zakoupení 20 dkg gothaje”. Nezapomeňte, že důležitou devizou každého prodaného kupónu je to, že přijde zákazník právě k Vám, nikoliv za roh, či o tři ulice dál.

 

Akce nesmí být formulovány obecně, tedy nelze nabízet „15% slevu na všechny produkty”.

 

Co je to první akce?

Na rozdíl od „standardních“ akcí, které si můžete přidávat na portálu k Vašemu podniku, zadává a navrhuje „První akci“ tým portálu Lokalno.cz. Jedná se ale pouze o návrh, je tedy jen na Vás, jaké bude znění Vaší „První akce“. Námi navrženou verzi můžete kdykoliv změnit, případně smazat. „První akci“ musíte v každém případě autorizovat, a to buď kliknutím na odkaz v emailu, který Vám přijde po Vašem prvním přihlášení, nebo tlačítkem „Autorizovat“ v záložce „První akce“ na stránce Vašeho účtu.

Důležitým rozdílem oproti „standardním“ týdenním akcím je fakt, že „První akce“ není časově omezená, její trvání je vymezeno počtem kupónů (konkrétně 10 ks). Kupóny si mohou uživatelé začít stahovat/tisknout poté, co akci autorizujete. Po vyčerpání 10 kupónů je tato akce automaticky smazána. „První akce“ je bezplatná a můžete k ní každý týden přidat bezplatně jednu další „standardní“ týdenní akci.

 

Jak je to s kupóny?

Akční nabídky jsou prezentovány formou kupónů. Uživatel/zákazník si může kupón stáhnout z portálu v elektronické podobě a pak jej buď vytisknout, nebo uchovat v elektronické podobě. Po předložení kupónu ve Vaší provozovně získává uživatel nárok na Vámi nabízenou slevu. Kupóny mohou být předkládány jak v tištěné podobě, tak v podobě elektronické, tedy zobrazené na displeji mobilního zařízení. K dané akci si jeden uživatele může stáhnout právě jeden kupón.

 

Jak dlouho kupón platí?

Kupón je platný 7 dní, tedy je-li stáhnut ve středu daného týdne, je platný do středy dalšího týdně včetně.

 

Kolik mohu vkládat kupónů?

Ke každé akci můžete vkládat libovolné množství kupónů. V případě, že budou kupony u dané akce vyčerpány, přijde Vám emailem oznámení, že si můžete k dané akci přidat kupóny další.

 

Jak je kupón chráněn proti opětovnému použití?

Na kupón je ve chvíli jeho stažení vygenerován náhodný kód. Každý kupón má jiný kód, kupóny jsou tedy nezaměnitelné. Na kupónu je navíc jméno uživatele, lze tedy jednoduše identifikovat, že daný kupón byl už použit. K tomu slouží i seznam kódů, které byly u stažených kupónů v rámci dané akce vygenerovány. Tento seznam je k dispozici v detailu akce na stránce Vašeho podniku v rámci Vašeho účtu na Lokalno.cz.

 

Registrace

 

Co mi registrace přinese?

Registrace Vám přinese možnost prezentovat Váš podnik na portálu a zveřejňovat akční nabídky.

 

Jak na to?

Je to prosté, stačí kliknout na tlačítko „Registrovat“ a potvrdit volbu „Jsem obchodník“ a systém Vás provede registrací.

 

Proč se zadává uživatelské jméno, email, telefon a IČ?

Prostřednictvím uživatelského jména budete v systému vedeni, je to unikátní identifikátor Vás jako subjektu nabízejícího zboží či služby. Email se zadává proto, aby s Vámi systém mohl komunikovat, je unikátní a nehrozí, že by došlo k záměně s jiným subjektem. Prostřednictvím telefonu a IČ si ověříme Vaši identitu coby podnikatelského subjektu, to slouží jako ochrana proti jejímu zneužití.

 

 

Jaké heslo je nejvhodnější?

 

Heslo volte raději víceznakové (doporučujeme kombinaci písmen a znaků), pokud věříte svému prohlížeči, nechte si heslo uložit v paměti.

 

 

Proč schvalujeme Vaší registraci?

Abychom mohli ověřit Vaší identitu coby podnikatelského subjektu a ochránit jí tak proti zneužití a nekalým praktikám.

 

Jak dlouho trvá schválení?

Registrace se snažíme řešit okamžitě, maximální doba schvalování je 6 hodin.

 

Proč zadávat správné telefonní číslo i IČ?

Prostřednictvím Vašeho telefonního čísla a IČ ověřujeme Vaší podnikatelskou identitu. Při zadání nesprávných údajů nebudeme moci ověřit Vaši identitu a schválit registraci.

 

Proč zadávat při registraci správnou emailovou adresu?

Prostřednictvím Vaší emailové adresy s Vámi portál komunikuje. Bez funkční emailové adresy nebude tedy možné dokončit registraci a zprovoznit Váš účet.

 

Jaké heslo je nejvhodnější?

Heslo volte raději víceznakové, doporučujeme kombinaci písmen a znaků.

 

 

Přihlášení, správa profilu

 

Přihlášení do profilu subjektu (jsem obchodník)

Jakmile se jako obchodník přihlásíte do svého profilu, otevírá se Vám možnost pracovat se svými podniky, které můžete přidávat, upravovat, případně odebírat. Ke každému podniku máte možnost přidávat prodejní akce ve formě akčních kupónů.

 

Jak se přidávají akce?

Jsou to pouze 3 rychlé kroky:

  • klikněte na tlačítko „Přidat akci“

  • vložíte název akce, její stručný popis a počet kupónů, které v rámci akce nabídnout

  • klikněte na tlačítko „Dokončit přidání akce“

 

Tím se akce aktivuje pouze na stránce Vašeho profilu. Do neděle 23.59, v týdnu kdy byla akce zadaná, ji lze stále upravovat nebo mazat. Od pondělí 00.00 následujícího týdne se automaticky zveřejní pro uživatele portálu. Po dobu trvání akce, tedy od momentu zveřejnění až do neděle 23.59 daného týdne již nelze akci ani upravovat ani mazat.

 

 

Jak probíhá přidání prezentace podniku?

Stačí kliknout na tlačítko „Přidat podnik“ a otevře se formulář, kam zadáte požadovanou adresu podniku, která se poté automaticky načte do příslušných polí v zadávacím formuláři pod mapou. Následně je nutné zadat název podniku, jeho druh (obchod,gastronomie…), popis a kontaktní údaje. Kliknutím na tlačítko „Dokončit přidání podniku“ se podnik aktivuje, zobrazí na stránce Vašeho profilu a automaticky se zveřejní pro uživatele portálu.

 

Jak probíhá úprava prezentace podniku?

Stačí kliknout na tlačítko „Moje podniky“ a poté na tlačítko „Upravit podnik“, tím se otevře formulář s mapou. Proces zadávání adresy je stejný jako v případě přidávání podniku, stačí tedy zadat adresu do pole nad mapou a následně dle potřeby upravit údaje v ostatních polích. Nakonec se úpravy potvrdí tlačítkem „Dokončit úpravy podniku“, čímž se změny uloží do systému.

 

Mohu si změnit svoji přihlašovací emailovou adresu?

Ano, stačí, když napíšete na admin@lokalno.cz z emailové adresy, pod kterou jste na Lokalno.cz veden/a, a my emailovou adresu změníme.

 

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám na admin@lokalno.cz nebo zavolejte na 778 400 600.